A year in the life of a shattered Rock Star

Bokrean har aldrig intresserat mig.. Jag älskar att läsa, men har inga pengar till att bara springa iväg och köpa en bok när som helst. 8))
Men idag följde jag med pappa in och gissa vad jag hittade?! :D Nikki Sixx's bok The Heroin Diaries på engelska). Min absolut bästa favorit bok! jag har redan läst den minst 6 ggr på svenska, men bara en gång på engelska.

Ska läsa den så fort jag läst klart Tommyland.  Vilket lär bli om 100 år eftersom jag börjat tröttna på den.. x'D

Inatt vaknade jag vid tre av att jag haft en sjukt knäpp dröm. ;o Jag var på Sonisphere med Sandra. Och det pissregnade! Vi skulle tälta och vi försökte få igång en eld så vi kunde äta. Mitt hår hade hunnit bli riktigt blont och det var sjukt snyggt. o.o Jag hade på mig mina leopard leggings, min tyllkjol, nitskär och min skinnjacka. Och samtidigt som jag försökte få fram eld så gick Kelii, Izzy och Rock förbi och frågade om jag ville låna tändstickor. Sedan vaknade jag... Jag dödar någon om det är dåligt väder på Sonisphere den 7 aug. Jag lovar, höhö 8)

Nu ska jag lägga mig i soffan med ostbågarna i knät och kolla på 10 orsaker att hata dig. Yeah, awesome lördags kväll, I know. ;D


Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

:))

allt bra? :))

2010-02-27 @ 18:11:58
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: sandra

jag styckar nån om det regnar på sonisphere D:

2010-02-27 @ 18:55:28
URL: http://seekingrockers.blogg.se/
Postat av: r3b3ck4

jag vill åka diiiiiiiiiiiit :*



OCH HUR KAN DU TRÖTTNA PÅ BOKEN OM DIG SJÄLV? xD

2010-02-27 @ 19:06:38
URL: http://crashlanding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0