You play the guitar on the MTV



Min kväll är räddad!

I'm all alone.. Härligt! x)) Pappa har en spelning med sitt band på Avenyn,
hello loud music: hanoi, motley, ark! You name it! <3

Jag borde verkligen plugga till antiken provet vi ska ha imorgon men jag orkar inte ens öppna boken.. Awesome, eller hur?
Jag vet att det är om typ...hur kvinnor hade det, lite om Odysséen och så.. Det blir säkert ett mvg+ :DD

Mina näsa rinner! uhhu.. Jag tror jag håller på att bli sjuk.. Jag som aldrig blir sjuk, ahah xD

Nu är det bara 8 dagar kvar till Tokio Hotel konserten på Scandinavium här i Göteborg.. Längtar!
Jag älskar att gå på konserter. Musik live är alltid bäst! Och vad som helst kan hända live, det är det som är så spännande, höhö. 8) Det händer liksom här och nu.

Nu ska jag faktist tvinga mig med att åtminstone öppna svenskaboken och lite sådär.


Kommentarer
Postat av: sandra

awesome! :D

2010-02-25 @ 22:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0