en dag i staaaden

hallo. sandra här.
idag var en braaa dag :*

först hade vi matte, det var segt men rätt kul : D (hahaha, jobbade ingenting, mm).
men elin & jejje är kul 8D

sen åkte jag & jejje till stan & mötte rebecka! :'D
vi gick till shock, hm, mcd, rockhouse och godisaffären, höhö.
det var roooliiiigt :''))

tanten med det fina sminket & ögonbrynen, hahahahah.
jag höll på att gå upp på fel rulltrappa, HAHAH.
jag & rebecka köpte tugummicigg, hahahaha. vad koola vi är : D
höhö.

vädret var underbart ;D

det var en bra dag :*
jag köpte leopardleggings & en svart ballongkjol med dragkedja, haha.
mm, men den var rätt fin ändå.
(:



Kommentarer
Postat av: bexi

du vet att du inte får ladda upp bilder på mig va? :D du kan typ censurera ögonen innan nån ser.

2010-03-15 @ 19:06:18
URL: http://bexmex.blogg.se/
Postat av: Jejje/Jexx

hihih :D

2010-03-16 @ 09:09:14
URL: http://seekingrockers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0