getaway, nobody's asking you to stay

hej!
sandra här.
förlåt för dålig uppdatering :<

sitter i skolan just nu. går in om en kvart. vi äter kakor :*
vi hade mdk-prov nyss, gick ok. hoppas jag får godkänt iallafall.
snart ska vi ha mutimedia, ska göra animationer i flash :'D (kul).

jag har skaffat firefox för mitt chrome cepade sönder.
hmm, jag gillar inte firefox.

kul sak 1. jag fick operatidningen med Ola-intervjun häromdagen : D
(tack snälla gubben på opera).
kul sak 2. min spotifylista <3 klicka hier .

hmm, länken cepade. ajja, hoppas det funkar. en kul bild också, hahaha.


kommentera (a)

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

ja älska torsdagar ;d

2010-03-11 @ 17:38:50
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0