the stoning of soraya m

jag är förbannad och upprörd och helt.. uhh, vet inte vad jag ska säga.
såg precis klart på the stoning of soraya m. bästa filmen jag sett på riktigt länge, men helt jävla sjukt sorglig och jättehemsk. det är KATASTROF att folk lever och tänker så, fy fan.
DET ÄR SÅ FEL FEL FEL FEL FEL.

vilken idiot kom på att kvinnor ska vara så lite värda, att de inte ska ha några rättigheter och att männen ska få göra vad fan de vill med kvinnorna? vem kom på att det ska vara helt ok att männen trycker ner, slår, misshandlar och förstör livet för kvinnorna?
FEL FEL FEL FEL.

islams kvinnosyn är så störd och skruvad och fel och efterbliven och sjuk så det inte är sant.
vem fan kom på att det ska vara så?

det är så orättvist. utan kvinnor finns inget liv. de är exakt lika bra som männen.
ahh, det är så sjukt. helt. jävla. stört.

alltså. det är så stört. jag har lust att bara slå in det i deras skallar, KVINNOR ÄR LIKA MYCKET VÄRDA.

nä, nu åker jag till iran och bankar in det i deras skallar.
hejdå.
(sandra)


DETTA ÄR INTE MENAT ATT VARA RASISTISKT OCH OM DET LÅTER RASISTISKT SÅ BER JAG OM URSÄKT.
jag tycker bara att kvinnosynen enligt islam är så jävla fel.
(om någon tar illa upp om det här, så förlåt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0