tokio hotel @ scandinavium

hej!
förlåt för att vi inte har uppdaterat 8)
vi försökte mobilblogga när vi köade i fredags, men det funkade inte. (bajsbajs).

men allt var awesomeness x100000 :''''DDD
allt var bättre än jag trodde att det skulle vara!

vi kom dit vid 6, fick nummer 54 & 55, frös ihjäl, pratade med folk, hade kul, flyttade kön, var på mcd, frös, hade kul, världens bästa insläpp, stod på andra raden i mitten, fast jag backade sen ;)
allt var absra :'''''DD :*

orkar inte skriva så mycket mer, vet inte vad jag ska skriva, haha 8)
men här kommer en bild på mej & jejje när vi köade : D



nu ska jag fortsätta lyssna på kent och så ska jag byta om/äta/packa/vara med leny/datanörda.
hejdo!
(/sandra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0