-

Det var väldigt länge sedan jag skrev här har jag märkt :o (Sandra har dock tjatat på mig, hahaha xD )
Så när jag väl skriver kan jag lika väl berätta om en aaaas kul sak som hände i skolan idag :'D

Vi hade bamba rast och jag, Sandra och Josefin skulle gå till Netto. (det var Kålpudding i bamba, EWW ;O )
När vi skulle betala så såg vi hon i kassan. HAHAH, hon var väldigt speciell.. 8) Så vi stod där och skulle betala och dog av skratt! Sedan saknade Sandra 3 kr och typ: "jag har inga pengar..." HAAH xD Och när Josefin skulle betala så hade hon inte tillräckligt med pengar, och vi stod där och skrattade hela tiden. Hahaha : D


Just nu har vi sista Video-lektionen och jag vill heeem!! Imorgon är vi lediga på expon om man jobbar klart, på torsdagen är vi lediga och fredag slutar vi efter bamba :D

Ps. Jag fick G- på antiken provet.. :$ Men jag blev typ helt YAAY! Trodde jag skulle få IG. ;) Sandra fick VG. Inte förvånad 8'D

 

Jag älskar denna videon! Att se folk ramla måste vara något av det roligaste som finns, hahhaha (aa)







Pps. Det är 144 dagar kvar till Sonisphere, jag kom ihåg när det var så lång tid kvar till Tokio Hotel, och det gick FORT! .____.

Kommentarer
Postat av: sandra

hihihiih :D

2010-03-16 @ 16:00:37
URL: http://seekingrockers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0