vi kan dansa i neon

(såg skavlan med thorsten flinck och kat von d, lyssnade på dansa i neon med ola salo ft. thorsten flinck, och därifrån kommer rubriken) 

ni suger på att kommentera ;).
punkt slut.
ja, nämen.
okejdå.

idag var jag hos läkaren, jag ska typ tillbaka och få en kamera uppkörd i näsan </3
fan vad fail.

jag vill ha en ny kamera (liten digitalkamera som tar bra kort på konserter och filmar i HD), en ny väska, sommar, arkskiva och arkturné :*
längtar ihjäl mig, jag vill ha sommar nunununununununununu.

men ja.. hm. jag håller på att packa för fullt. hela lägenheten ser ut som typ.. bagdad eller nåt.
men fan vad skönt det ska bli att flytta, jag bajsar seriöst sönder på den här äckliga lägenheten snart.
fast jag kommer ju inte bo så länge i huset :<
typ bara två-tre år kanske.
(sen ska ju jag och leny sätta igång med vår mästerplan. ledtrådar: reklam, eriksberg, ikea, katt).
mm, höhöhöhö <3

imorrn äre skola, så jag måste sova nu snart. ska läsa vidare i en bok också (jag vill inte dö, jag vill bara inte leva, av ann nånting). den är skitbra. läs den : D
och läs inspärrad, vingklippt ängel, inte som andra döttrar, mamma sa att jag var sjuk också :'D
wiii, jag älskar att läsa.


så, hm. kommentera nu då.
vilken är den bästa boken du har läst? / tips på bra digital kompaktkamera med hd-filmning som inte är så dyr?
och.. ja, kommentera lite annat också, så blir vi klada små hestar :*
hajdo!
/ sandra

skickar med en random fin bild, hihi.





Kommentarer
Postat av: simone

sV: Håller med dig Sandra! :)

2010-03-09 @ 14:14:21
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0